Časté otázky

Otázky k hodinkám
Otázky ku sviečkam
Otázky ku koženým peňaženkám
Otázky ku šperkom
Otázky k obojkom
Otázky ku koženým kľúčenkám
Otázky k ploskačkám
Otázky ku fľašiam, termoskám a pohárom
Otázky k peňaženkám
Otázky k bezdrôtovým nabíjačkam
Otázky k obalom na macbook
Otázky k nožom
Otázky k dreveným puzzle
Otázky ku kefkám
Otázky k okuliarom
Otázky k vôňam do auta
Otázky ku krytom
Všeobecné FAQ
Reklamácie
Doprava
Výmena a vrátenie
Platba
Nenašli ste čo ste hľadali? Kontaktujte nás.
NAPÍŠTE NÁM
Otázky k hodinkám
Sú vaše hodinky vodotesné?

Hodinky disponujú štandardom 5ATM, čo znamená, že odolávajú tlakom ekvivalentným hĺbke cca 50 metrov pod hladinou. Samozrejme ti neodporúčame častý kontakt s vodou, nakoľko hodinky obsahujú drevené časti, ktoré môžu pri častom kontakte s vodou stratiť svoju vizuálnu či technickú kvalitu.

V čom mi hodinky prídu zabalené?

Hodinky obsahujú drevenú darčekovú krabičku, do ktorej si môžeš na želanie vygravírovať ľubovoľný text.

Je možné skrátiť dĺžku náramku?

Áno, samozrejme. Dĺžku náramku si vieš šikovne skrátiť buď doma, nástrojom ktorý ti pribalíme k hodinkám, alebo v akomkoľvek hodinárstve.

Otázky ku sviečkam
Čo urobiť, aby sa vosk topil rovnomerne?

Pri prvom zapálení je dôležité nechať sviečku horieť dostatočne dlho, až pokým sa na povrchu sviečky neroztopí vosk až po okraj sviečky. Predídeš tak tzv. "tunelu".

Otázky ku koženým peňaženkám
Ako sa starať o peňaženku?

Na očistenie peňaženky použi jemnú handričku s vlažnou vodou.

Nevypadnú karty z peňaženky ak sú vysunuté?

Či sú karty zasunuté alebo vysunuté, nevypadnú vďaka protišmykovému mechanizmu.

Čo je to microfiber koža?

Mikrovláknová koža je syntetický materiál vyrobený z nylonu a polyuretánu. Je navrhnutý tak, aby napodobňoval vzhľad a vlastnosti prírodnej kože, ale s niekoľkými kľúčovými výhodami ako: ekologická šetrnosť, odolnosť, vzhľad a dotyk, vodeodolnosť.

Môžem nabíjať slúchadlá aj v drevenom obale pre AirPods?

Slúchadlá môžeš jednoducho bezdrôtovo nabiť aj v tomto drevenom obale.

Koľko váži puzdro?

Puzdro váži necelých 15 gramov, takže je extrémne ľahké a vo vrecku ho ani neucítiš.

Ako nasadiť drevený obal na AirPody?

Drevený obal nasadíš jednoducho odlepením lepiek z vnútornej strany obalu, kam následne vložíš tvoje AirPody.

Otázky ku šperkom
Ako sa správne starať o šperky z chirurgickej ocele?

Šperky z chirurgickej ocele sú veľmi nenáročné na údržbu. Stačí si pripraviť čistú handričku, vlažnú vodu a jemný čistiaci prostriedok. Po vyčistení stačí do sucha utrieť.Ak chceš dopriať svojim šperkom čo najdlhšiu životnosť, odporúčame obmedziť kontakt s horúcou vodou, parfumomči rôznymi chemikáliami.

Dokáže sa povrchová úprava v zlatej a rosegold farbe časom zmeniť?

Každá povrchová úprava je len "povrchová" a tak každodenným nosením časom dokáže javiť známky opotrebovania. Farebné šperky vyrobené z chirurgickej ocele v zlatej a rosegold farbe sú farbené v kúpeli v elektromagnetickej vani, čo znamená, že farbivo sa nalepí na povrch pomocou elektromagnetickej sily. Pri výrobe ocele nie je možné zafarbiť samotný materiál, iba jeho povrch.

Ak je pri produkte uvedené "strieborná",  "zlatá" alebo "rosegold", znamená to, že je produkt zo skutočného striebra, zlata či bronzu?

Všetky tieto názvy sú použité pre pomenovanie farby daného produktu. Všetky šperky sú z chirurgickej ocele s povrchovou úpravou z 18K zlata pri zlatej variante, a z 18K zlata a medi pri variante rosegold. Strieborná varianta je len chirurgická oceľ bez povrchovej úpravy.

V čom mi príde šperk zabalený?

Šperky balíme priamo do krásneho darčekového balenia.

Aká je dĺžka náhrdelníka?

Dĺžka náhrdelníka je 43,5cm.

Aká je dĺžka retiazkového náramku?

Dĺžka náramku je 18cm + 4cm predĺženie.

Otázky k obojkom
Ako zistím správnu veľkosť obojku?

Obvod krku psíka zmeraj v mieste, kde pes obojok nosí. Vezmi krajčírsky meter (ak nemáš krajčírsky meter, použi akúkoľvek šnúrku a potom ju zmeraj pravítkom), oviň ho psovi okolo krku a máš jeho mieru. Obvykle sa uvádza, že by sa pod obojok mali dať zasunúť dva prsty. Napríklad, ak máš psa s obvodom krku 43 cm, mal by si si objednať obojok L veľkosti 39-49 cm.

Ako sa správne starať o kožený obojok?

Hovädzia koža použitá pri našich obojkoch sa jednoducho udržiava a dlho vydrží, čím uľahčí život každého náročného psíčkara. Obojok očisti bavlnenou handričkou a vlažnou vodou. Pre čo najdlhšiu trvácnosť odporúčame v ďalšom kroku ošetriť prípravkom na kožu. Pri čistení vynechajte kovové časti obojku.

Akú životnosť má kožený obojok?

Pri správnej údržbe vydrží kožený obojok vášmu miláčikovi hravo celý život.

Otázky ku koženým kľúčenkám
Sú moje kľúče vhodné pre KeyMate?

Tvoje kľúče sú vhodné pre KeyMate vtedy, ak je priemer otvoru na kľúči aspoň 4mm. Všetky ostatné veci ktoré sa na KeyMate nezmestili (napr. kľúče od auta alebo USB), môžeš pripnúť ku kovovej uchýtke.

Ako postupovať pri rozšírení kľúčenky?

- Odmontuj vrchnú skrutku v protismere hodinových ručičiek.
- Nástavec na rozšírenie vlož do už existujúceho nástavca kľúčenky a naskrutkuj ho v smere hodinových ručičiek.
- Pridaj ďalšie kľúče a za posledným kľúčom pridaj podložku pre ľahšiu manipuláciu s kľúčmi pri ich vyberaní.
- Na koniec už len stačí kľúčenku zaskrutkovať.

Koľko kľúčov sa zmestí na kľúčenku?

Maximálny počet kľúčov ktorý zmestíš na kľúčenku s rozšírením je 12 kľúčov.

Otázky k ploskačkám
Je možné na ploskačku vygravírovať aj vlastný motív?

Požiadavku na vlastný motív alebo logo smeruj na nášho grafika: design@deermates.com

Ako sa starať o ploskačku?

V prípade znečistenia ploskačky ju môžeš očistiť jemne vlhkou handričkou. Ploskačku nikdy neumývaj v umývačke riadu.

Je možné gravírovať na ploskačku aj zo zadnej strany?

Ploskačky gravírujeme len z prednej strany, nakoľko zadná strana obsahuje spoj dreva a ten by mohol výsledný gravír narušiť.

Otázky ku fľašiam, termoskám a pohárom
Aká je výška/priemer 450ml pohárov?

Výška pohára je 14cm, s priemerom 8,2cm.

Aká je výška/priemer termosky?

Výška termosky je 23,7cm, s priemerom 6,7cm.

Aká je výška/priemer fusion bottle?

Výška fľaše je 23,4cm, s priemerom 7,2 cm.

Aká je výška/priemer refresh bottle?

Výška fľaše je 23cm, s priemerom 6,7cm.

Môžem do fľašky a pohárov naliať horúci nápoj?

Samozrejme. Naše sklenené fľašky a poháre sú vyrobené z borosilikátového (varného) skla. Vďaka tomuto špeciálnemu typu skla je možné do pohára/fľašky naliať aj vriacu vodu bez obavy, že by pohár praskol.

Môžem poháre umývať v umývačke riadu?

Sklenenú časť pohárov môžeš bez problémov umývať aj v umývačke. Drevené časti odporúčame umývať ručne.

Otázky k peňaženkám
V čom sú vaše drevené peňaženky iné?

Naše peňaženky sú vyrobené z dreva a kovu, do ktorého vieme vygravírovať akýkoľvek text alebo meno. Peňaženka je minimalistická a napriek svojej kompaktnej veľkosti do nej vieš vložiť všetky potrebné karty, hotovosť a iné drobnosti.

Nezaberá priehradka na mince príliš veľa priestoru v peňaženke?

Nemusíš sa báť, priehradka je tenká. Zaberá minimum priestoru v peňaženke, a stále ti ostane priestor až na 10-11 kariet.

Aká je veľkosť peňaženky?

Rozmery peňaženky sú 8,5cm x 5,4cm a váži len 56gramov. Veľkostne sú peňaženky vyrobené tak, aby ste do nich mohli presne vložiť väčšinu kariet. V porovnaní s klasickou peňaženkou ju vo vrecku ani nepocítiš.

Otázky k bezdrôtovým nabíjačkam
Podporuje táto bezdrôtová nabíjačka rýchlonabíjanie?

Naše nabíjačky podporujú rýchlonabíjanie. Treba počítať s tým, že bezdrôtové nabíjanie je pomalšie ako klasické pomocou kábla. Práve preto odporúčame tieto nabíjačky používať najmä v noci alebo vtedy, keď mobil práve nepotrebuješ.

Je možné na nabíjačky gravírovať?

Na drevenú nabíjačku ti za príplatok vieme vygravírovať logo. Pri nabíjačkách z RESIN kolekcie možnosť vlastného gravírovania neponúkame.

Dokáže nabíjačka nabíjať aj bez USB kábla?

Nabíjačka nabíja iba pomocou USB kábla, ktorý je súčasťou balenia. Adaptér súčasťou nie je, preto odporúčame používať adaptér ktorý si dostal k tvojmu smartfónu.

Ako dlho trvá, kým mi nabíjačka nabije telefón?

Dĺžka nabitia batérie v telefóne závisí od druhu daného telefónu, a či tvoj smartfón podporuje rýchlonabíjanie. Štandardne je to v časoch (1,5-4 hodiny).

Otázky k obalom na macbook
Obsahuje tento produkt aj ochranu na spodnú časť Macbooku?

Skin je určený len na vrchnú časť MacBooku. Zo spodnej strany neodporúčame aplikovať žiaden kryt. Mohol by totiž zhoršiť odvádzanie tepla a tak spôsobiť prehrievanie zariadenia.

Je problém s odlepením skinu z Macbooku?

Nemusíte sa báť, všetky materiály ktoré používame pri produktoch sú vysoko kvalitné a preto vám po odlepení skinu nezostanú žiadne stopy lepidla.

Je potrebné po aplikácii skinu odstraňovať jeho prebytočné časti?

Po nalepení obalu na Macbook nebude potrebné upravovať už vôbec nič. Naše skiny sú vyrobené presne na miery vášho daného modelu.

Otázky k nožom
Je možné na čepeľ alebo rukoväť gravírovať?

Na nože nie je možné gravírovať, pretože na rukoväti nie je dostatočne veľká plocha dreva a do živice a čepeli nie je možné gravírovať.

Ako dlho vydržia nože ostré?

Nože zostanú ostré niekoľko mesiacov, v závislosti od používania. Rýchlo ich môžeš nabrúsiť na rovnakú ostrosť brúsnym kameňom, ktorý k nim ponúkame.

Môžem nôž umývať v umývačke riadu?

Nože odporúčame umývať ručne. Kvalitný nôž si zaslúži aj kvalitnú opateru.

Akú oceľ používame pri našich nožoch?

Používame oceľ vysokej kvality, ktorá je vyrábaná japonskou spoločnosťou KOIKE sídliacou v Tokyu.

Máte k nožom certifikát pravosti materiálu?

Samozrejme. Radi ti ho zašleme na vyžiadanie.

Otázky k dreveným puzzle
Sú vaše puzzle vhodné aj pre deti?

Puzzle sú vhodné pre deti od 8 rokov, pod dohľadom dospelej osoby. Závisí to však od šikovnosti a zručnosti každého dieťaťa.

Môžem puzzle zavesiť na stenu?

K našim puzzle si vieš dokúpiť nalepovaciu fóliu a bodovými lepkami si puzzle nalepiť priamo na stenu alebo do rámčeku, a tým vám krásne dotvoria priestor.

Je možné vyrobiť aj puzzle iných motívov?

Túto možnosť neponúkame. Ponúkame len puzzle uvedené na našom webe.

Majú puzzle povrchovú úpravu?

Puzzle sú na povrchu chránené lakom a chránia tak farbu pred lúpaním a poškodením.

Ponúkate k puzzle aj darčekovú krabičku?

Puzzle vám prídu vo vrecúšku a krásnej drevenej krabičke so vzorom motívu na prednej strane, z ktorej si môžete spraviť stojan, ktorý slúži aj ako predloha pri skladaní.

Otázky ku kefkám
Máte na výber z iných veľkostí/tvrdostí kefiek?

Ponúkame iba jeden druh veľkosti a tvrdosti kefiek. Veľkosť kefky je štandardná. Tvrdosť štetín je stredná.

Ako často je potrebné kefku meniť?

Tak ako klasické kefky, dporúčame meniť aj naše bambusové kefky raz za 1 až 3 mesiace podľa intenzity používania, prípadne ihneď po chorobe.

Sú štetinky tiež rozložiteľné?

Aj keď sú naše štetiny recyklovateľné, nie sú biologicky odbúrateľné. To teda znamená, že musíte odstrániť štetiny a zrecyklovať ich samostatne.
Najjednoduchší spôsob je vytiahnuť ich pomocou klieští. Najlepšie je vytrhávať štetiny postupne a nie naraz. Štetiny sú totiž silno upevenené a tak bude jednoduchšie keď ich budete vytrhávať postupne.
Štetiny následne môžete hodiť zrecyklovať do plastov. Odporúčame ich ihneď po vytrhaní hodiť napríklad do plastovej fľašky, alebo iného plastového obalu, ktorý je tiež určený na reyckláciu, aby ste sa nemuseli obávať, že štetiny sa niekde vytratia a skončia tam kde nemajú, keďže sú skotočné malé a rýchlo sa môžu niekde zapatrošiť.

Otázky k okuliarom
Je možné u vás v prípade potreby vymeniť sklo na okuliaroch?

Sklá na okuliaroch u nás nevymieňame, preto odporúčame navštíviť optiku.

Je možné na okuliare gravírovať?

Vzhľadom na malú plochu dreva pri tomto produkte, nie je možné na okuliare gravírovať. 

Otázky k vôňam do auta
Môžem si vyžiadať vygravírovať na vôňu symbol?

Vieme ti vygravírovať symbol srdca. Ostatné požiadavky na symboly alebo vlastné logo sú za príplatok 5€.

Môžem si na vôňu vygravírovať vlastný motív/logo?

Požiadavku na vlastný motív alebo logo smeruj na nášho grafika: design@deermates.com

Ako dlho vydrží náplň v drevenej vôni?

Náplň vydrží 30 až 60 dní od intenzity používania klimatizácie.

Ktorá z vôní je vhodná skôr pre muža/ženu?

Všetky naše vône sme vyberali tak, aby boli UNISEX, takže záleží len od preferencií samotných zložiek danej vône.

Ako vložiť náplň do voňavky Woodscent Bright / Dark?

Plastovú časť na zadnej strane voňavky otvoríš stlačením. Náplň otvor zo sáčku. Vlož ju do voňavky tak, aby pri spätnom uzatvorení plastovej časti vytŕčal kovový jazýček náplne plastovým otvorom. Potiahnutím jazýčka náplň otváraš. Podľa potreby ju môžeš otvárať postupne alebo úplne. Pod kovovým obalom náplne sa nachádza jemná membrána, ktorá pomáha postupne uvoľňovať tekutinu a zároveň bráni jej vytečeniu. Vždy sa uisti, že je membrána pri otváraní nepoškodená.

Ako vložiť náplň do voňavky Woodscent Minimal a Essential?

Zadnú časť voňavky vďaka magnetickému otváraniu jednoducho odpoj. Náplň otvor a vlož do voňavky. Následne ju zatvor a vlož do ventilačnej mriežky tvojho vozidla.

Otázky ku krytom
Aký materiál okrem dreva je použitý pri drevenom kryte?

Pri kryte je okrem samotného dreva použitá aj protinárazová guma, ktorá zaručí spolu s drevom dokonalú ochranu pri páde, no zároveň slúži protišmykovo.

Čo sa stane s krytom pri kontakte s vodou?

Kryt je chránený lakom, a tak mu pár kvapiek vody neuškodí. Napriek všetkému ide o drevený produkt, a preto neodporúčame prílišný kontakt s vodou, nakoľko voda môže krytu narušiť ako technickú kvalitu, tak aj vizuál.

Je kryt kompatibilný s funkciami NFC a MagSafe?

Áno, naše kryty sú s týmito funkciami plne kompatibilné.

Je možné vyrobiť kryt s vlastným motívom, fotografiou či logom?

Áno, náš grafik vie šikovne vytvoriť vizualizáciu aj z fotografie. Je však potrebné, aby mala fotografia dobré rozlíšenie. V prípade záujmu o kryt s vlastným motívom prosím vyplň tento formulár. Po schválení návrhu nášmu grafikovi už len stačí vytvoriť objednávku cez link, ktorý ti pošle v emaili.

Je možné vygravírovať kryt aj bez vášho loga?

Kryt ti vyrobíme bez nášho loga za poplatok 5€.

Chránia kryty aj displej smartfónu?

Naše kryty sú jemne vyvýšené aj z prednej časti tak, aby chránili pri páde čiastočne aj displej. Každopádne vždy odporúčame ku krytu zakúpiť aj tvrdené sklo na displej či šošovky fotoaparátu, aby si mal istotu najvyššej bezpečnosti.

Všeobecné FAQ
Ako vás môžem kontaktovať?

E-mail: kontakt@deermates.sk
Náš tím ti rád pomôže a odpovie na otázky či pripomienky. Na e-maily odpovedáme v poradí v ktorom nám prišli, a snažíme sa vybaviť ich čo najskôr. Pošli e-mail nášmu tímu. Prostredníctvom e-mailu ti poskytneme rýchle a užitočné informácie o produktoch alebo spolupráci.
Telefón: +421 948 685 340
Môžeš nám zatelefonovať a my ti radi odpovieme na tvoje otázky a pripomienky.

Ako si môžem byť istý, že nakupovanie u Vás je bezpečné?

Za bezpečnosť každého kroku tvojho nákupu ručíme na 100 %. Rešpektujeme tiež tvoje súkromie a sme odhodlaní chrániť ho. Prečítaj si prosím časti Ochrana osobných údajov a Obchodné podmienky a dozvieš sa viac.

Ako môžem využiť kupón, ktorý som dostal?

Kupón môžeš použiť veľmi jednoducho. V nákupnom košíku uvidíš miesto určené pre vloženie zľavového kupónu. Zadaj kupón do uvedeného poľa a klikni na tlačidlo „Uplatniť“. Tvoja zľava, resp. benefit sa automaticky zobrazí pri informácii o cene.

Ako si môžem objednať?

Vytvorenie objednávky je úplne jednoduché. Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka klikni na možnosť pokračovať v objednávke. Ak máš u nás zákaznicky účet, prihlás sa pomocou užívateľských údajov. Ak si náš nový zákazník, stačí len vyplniť svoje fakturačné údaje, zvoliť si spôsob dopravy a spôsob platby a nakoniec potvrdiť objednávku.

Dá sa objednať produkt telefonicky alebo e-mailom?

Objednávanie prostredníctvom telefónu alebo e-mailu nie je možné, nakoľko je nevyhnutné tvoju objednávku potvrdiť v poslednom kroku objednávania. Avšak v prípade ak budeš mať problém s objednávaním, kontaktuj nás, veľmi radi ti s objednávkou pomôžeme.

Musím mať vytvorený účet, ak si chcem objednať z vášho online obchodu?

Objednávku môžeš vytvoriť aj bez vytvorenia účtu. Avšak nebudeš môcť využívať funkcie ako sledovanie stavu objednávky, sledovanie pohybu zásielky a prístup k histórií nákupov.

Prečo mi neprichádzajú od vás žiadne potvrdzujúce e-maily?

V prípade, že ste od nás neobdržal žiadny potvrdzujúci e-mail skontrolujte si, či e-maily nie sú v priečinku SPAM. Skontrolujte si taktiež, či má váš zákaznícky účet platnú e-mailovú adresu. V prípade, že je vaša e-mailová adresa správna a e-maily sa nenachádzajú v priečinku SPAM, kontaktujte nás, určite vám veľmi radi pomôžeme.

Ako zruším/zmením svoju objednávku?

V prípade, že chceš svoju objednávku zrušiť/zmeniť kontaktuj naše Zákaznícke centrum na kontakt@deermates.sk alebo telefonicky na čísle +421948685340. V prípade, že tvoja objednávka nebola ešte odoslaná, objednávku stornujeme/zmeníme.

Je možné odložiť odosielanie objednávky na neskôr?

Tvoju objednávku si môžeš vytvoriť a nechať si ju odoslať neskôr. Stačí, ak pri objednávke do poznámky uvedieš dátum, kedy chceš aby bola tvoja objednávka odoslaná.

Ako sa odhlásim z odberu newslettera?

V newsletteri v dolnej časti náješ odkaz, ktorým sa odhlásiš z dostávania marketingových emailov.

Kedy a ako dostanem faktúru k objednávke?

Faktúra k objednávke je odoslaná výlučne v elektronickej podobe na e-mailovú adresu, ktorú zadáš pri vytváraní objednávky, ihneď po vybavení tvojej objednávky. Do balíka nevkladáme žiadne dokumenty v papierovej forme, nakoľko sa snažíme pristupovať zodpovedne k životnému prostrediu.

Reklamácie
Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota pre vybavenie reklamácie je 30 dní. Všetky podrobnosti nájdeš TU.

Reklamácia tovaru

Tvoja spokojnosť je pre nás prvoradá. V prípade, že nie si s tvojou objednávkou spokojný, môžeš požiadať o reklamáciu. Stačí nám napísať na reklamacia@deermates.sk a my sa vám do 24 hodín ozveme. Viac informácií nájdete TU.

Je potrebné priložiť reklamačný formulár do balíka s tovarom?

Do balíka s reklamovaným tovarom nám prosím prilož aj reklamačný formulár, nakoľko nám pomôže urýchliť celý proces vybavenia tvojej reklamácie.

Doprava
Aké sú možnosti dopravy?

Zásielky doručujeme dvoma spôsobmi: Kuriérskou službou Packeta Home priamo na tvoju adresu, alebo na výdajné miesto Packety v tvojom okolí. Viac zistíte TU.

Rozvážate tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.

Doprava zadarmo

Ak tvoja objednávka presiahne hodnotu 60€, získavate automaticky dopravu zadarmo.

Výmena a vrátenie
Postup pri vrátení tovaru do 14 dní

Pokiaľ nie si s tovarom spokojný, môžeš ho vrátiť späť. Celý postup nájdeš TU.

Výmena tovaru

Ak si objednali zlý tovar, umožňujeme výmenu za tovar v rovnakej, alebo vyššej hodnote. Viac sa dočítaš TU.

Platba
Aké sú možnosti platby?

Ponúkame ti viacero možností platby. Môžeš si zvoliť tú, ktorá ti najviac vyhovuje.

Platba bankovým prevodom

Po vytvorení objednávky dostaneš potvrdzovací e-mail vrátane potrebných údajov o bankovom prevode. Na identifikáciu platby použi číslo objednávky. Hneď ako k nám dorazí tvoja platba, začneme vybavovať objednávku. V závislosti od tvojej banky môže prevod trvať 1-4 pracovné dni.

Platba online platobnou kartou

Po vytvorení objednávky budeš presmerovaný na platobnú bránu, kde môžeš svoju objednávku zaplatiť. Je to najrýchlejší a najefektívnejší spôsob platby. Platba online platobnou kartou je zdarma.

Platba na dobierku

Svoju objednávku môžeš uhradiť platbou na dobierku. Za objednávku zaplatíš až pri prevzatí objednávky. Môžeš platiť hotovosťou alebo kartou. Poplatok za dobierku je 1,9 EUR.