Často kladené otázky (FAQ)
Všeobecné otázky
Máte otázky alebo potrebujete pomôcť s nájdením niečoho konkrétneho? Neváhajte nás kontaktovať! Náš priateľský tím zákazníckej podpory je tu pre vás.
Koľko dní trvá doručenie objednávky?
Doba doručenia sa pohybuje od 1 do 3 pracovných dní v závislosti od krajiny. Presné informácie sa dozviete v pokladni.
Aké sú možnosti platby?
Vyberte si spôsob platby, ktorý vám vyhovuje najviac: dobierka, kreditná karta, Apple Pay, Google Pay alebo PayPal. Objednávka bude spracovaná okamžite.
Ako si môžem byť istý, že nakupovanie u vás je bezpečné?
Už sme mali možnosť potešiť viac ako 100 tisíc zákazníkov a záleží nám na tom, aby bol každý jeden spokojný. Nadobudni dôveru vo svoj nákup tým, že si prečítaš pozitívne skúsenosti od ostatných zákazníkov na našich sociálnych sieťach.
Potrebujem účet na objednanie z vášho obchodu?
Objednávku je možné zadať bez vytvorenia účtu, ale prístup k sledovaniu stavu objednávky, sledovaniu zásielok a histórii nákupov je obmedzený.
Prečo od vás nedostávam žiadne potvrdzujúce e-maily?
Ak neboli prijaté žiadne potvrdzujúce e-maily, skontrolujte priečinok SPAM, aby ste sa uistili, že tam nie sú žiadne e-maily. Overte, či má zákaznícky účet platnú e-mailovú adresu. Ak je správna a nie je v SPAMe, kontaktujte nás so žiadosťou o pomoc.
Potrebujete viac informácií?
Máte otázky alebo potrebujete pomôcť nájsť niečo konkrétne? Neváhajte nás osloviť!